Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Interactieve SEPA.nl workshops voor Alpe d’HuZes

Interactieve SEPA.nl workshops voor Alpe d’HuZes 15 apr 2013 09:39 #1

Beste forumgenoten,

In mei organiseert Enigma Consulting, host van dit forum, een aantal interactieve workshops. Het doel van deze workshops is tweeledig. Ten eerste om ervaringen uit te wisselen over de implementatie van SEPA en ten tweede om ons Alpe d’HuZes team te sponsoren en daarmee KWF Kankerbestrijding te steunen in de strijd tegen kanker. Enigma doet dit jaar namelijk met een eigen team mee aan Alpe d’HuZes en probeert zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het KWF. De opbrengst van de SEPA.nl workshops zal volledig ten goede komen aan deze actie. Via deze link kunt u meer lezen over deze workshops en hoe u zich hiervoor kunt inschrijven. Ik hoop u binnenkort te mogen verwelkomen tijdens één van de workshops.

Met vriendelijke groet, mede namens mijn Enigma Alpe d’HuZes teamgenoten,

Pieter van Andel

Online inschrijfformulier
Last Edit: 15 apr 2013 09:46 by Pieter van Andel - Enigma Consulting. Reason: Bijlage werkte niet
The administrator has disabled public write access.

Re: SEPA.nl workshops voor Alpe d’HuZes 07 mei 2013 12:17 #2

Er zijn nog diverse plaatsen beschikbaar voor de interactieve SEPA.nl workshops. Laat deze unieke kans niet liggen om al uw SEPA-vragen beantwoord te krijgen door zeer ervaren consultants van Enigma, om uw ervaringen te delen met andere deelnemers en om tegelijkertijd het goede doel te steunen. Alle opbrengst komt ten goede aan KWF Kankerbestrijding. Het inschrijfgeld maakt u namelijk rechtstreeks over aan de Alpe d'Huzes organisatie. Schrijf u in via onderstaand online inschrijfformulier. Ik hoop u binnenkort te ontmoeten tijdens één van de workshops.

Online inschrijfformulier
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.282 seconds