Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: statuscode ING 'Autoriseren voor'

statuscode ING 'Autoriseren voor' 30 okt 2013 07:29 #1

• Adam's Avatar
  • Adam
Een incasso batch aangeboden bij ING met uitvoerdatum 27 november. Batch is succesvol ingelezen. Op de verzendlijst wordt de volgende informatie getoond:

Aantal te verzenden Europese incasso's: 1 batches met 38 transacties
Naar NLXX INGB XXXX XXXX XX
Batch FACTUUR_RUNNR
Aantal transacties 38
Status Correct
Autoriseren voor 19-11-2013 23:00
Datum 27-11-2013

Weet iemand wat 'Autoriseren voor 19-11-2013' betekent? ING kan hier ook geen verklaring voor geven.
Wordt er nog een handeling gevraagd? Of betekent dit dat tot 19-11 de batch nog gewijzigd kan worden en zodra op status 'Geautoriseerd' dat de uitvoer van de batch is begonnen en niet meer gewijzigd kan worden?

Alvast bedankt voor de reacties
The administrator has disabled public write access.

statuscode ING 'Autoriseren voor' 30 okt 2013 08:28 #2

ik snap je vraag, maar het komt mij voor als de omgekeerde wereld. Waarom kan een bank je niet vertellen wat het betekent wat ze je melden? Het is toch van den zotte dat je op internetfora hier navraag over moet doen?

Ik zou als ik jou was gewoon nog een keer bellen, en dan doorvragen naar de 2e-lijns helpdesk. Blijven vragen, iemand bij die club zal het toch moeten weten?

statuscode ING 'Autoriseren voor' 01 nov 2013 15:00 #3

voor zover ik weet moet je de batch na importeren in telebankieren autoriseren voor verwerking. Wellicht kan dit binnen telebanking van ing worden ingeregeld. Ze melden dus dat e.e.a voor 19-11 geautoriseerd moet zijn om deze op 27-11 te kunnen verwerken.

statuscode ING 'Autoriseren voor' 04 nov 2013 07:09 #4

• Adam's Avatar
  • Adam
We zijn er achter. Tot en met 6 werkdagen voor uitvoer is de batch nog wijzigbaar. Vanaf werkdag 5 tot en met uitvoer door de bank niet meer.

Iedereen bedankt voor de reacties.
Time to create page: 0.371 seconds