Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Weet iemand nog een goede XML convertor.

Weet iemand nog een goede XML convertor. 17 apr 2013 10:43 #1

Hallo,

Na wat rond kijken op dit forum zag ik dat de meeste hier hun eigen software aan het maken waren. Nou ligt hier niet mijn talent en wil ik liever gebruik maken van een standaard convertor.

Momenteel maken wij gebruik van Clieopatra voor het genereren van clieop bestand.Dit programma moet dus vervangen worden voor een nieuw systeem dat SEPA aan kan. Weet iemand een paar van dit soort programma's zonder dat ik een heel boekhoudpakket hoeft aan te schaffen? Ik heb SEPAstudio al gevonden en las dat Enquens ook een programma aan het maken was.

Groet,

Cyber
Last Edit: 17 apr 2013 10:45 by Cyber.
The administrator has disabled public write access.

Re: Weet iemand nog een goede XML convertor. 26 apr 2013 17:55 #2

M.i. is het grootste probleem dat er nogal wat complexe businessrules zijn vervat in het te produceren XML-bestand. Het is niet zo simpel als met clieop dat je genoeg hebt aan bankrekeningnummer + naam + bedrag + omschrijving. M.n. de mandaten gooien wat dat betreft roet in het eten.

Re: Weet iemand nog een goede XML convertor. 29 apr 2013 09:15 #3

Ik snap dat SEPA incasso meer met zicht mee brengt. Wij werken niet met incasso en hebben alleen een goede manier nodig om de dagelijkse betalingen uit te voeren.

Re: Weet iemand nog een goede XML convertor. 29 apr 2013 09:27 #4

Ah, ok, het gaat uitsluitend om betalingen. Ik was op het verkeerde spoort gezet omdat ik clieops voornamelijk met incasso's associeer.

Re: Weet iemand nog een goede XML convertor. 06 mei 2013 09:42 #5

SEPA Studio is een goedkope oplossing (zelfde leverancier als Clieopatra). Equens gaat ook een oplossing bieden voor de conversie van ClieOp bestanden. Zij gaan daarnaast ook een oplossing bieden om de rapportage te converteren naar de huidige formaten (VerwInfo-formaat)

Re: Weet iemand nog een goede XML convertor. 19 juni 2013 22:20 #6

Wij hebben een kant-en-klare oplossing geprogrammeerd waarbij middels Microsoft Excel op eenvoudige wijze een SEPA incassobestand aangemaakt kan worden. Een demo-versie van de oplossing is gratis te downloaden op http://www.sepabestand.nl
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.228 seconds