Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Sancties, indien prenotificatie niet versturen?

Re: Sancties, indien prenotificatie niet versturen? 31 okt 2012 16:36 #7

Denk ook eens aan FiNBOX als oplossing voor het verzenden van pre-notificaties
The administrator has disabled public write access.

Re: Sancties, indien prenotificatie niet versturen? 31 okt 2012 16:42 #8

FINBOX zakelijk kan het wat zijn , echter persoonlijk vindt ik dit geen juiste tool. Degene (het bedrijf) die wat in de FINBOX dropt is niet verplicht de eigenaar van de FINBOX te informeren. Met andere woorden de eigenaar van de FINBOX moet ACTIEF in zijn/haar FINBOX kijken of er wat in zit. Een automtische melding door de bank dat er iets in de FINBOX is achter gelaten kost extar geld ... en daar ben ik persoonlijk ernstig op tegen. laat men dan maar de factuur naar huis sturen!

Re: Sancties, indien prenotificatie niet versturen? 31 okt 2012 16:48 #9

Ik zie niet goed het principiƫle en juridische verschil tussen mijn emailbox (moeten) checken en mijn Internetbankieren/FiNBOX checken. In de praktijk zal het nog dichter bijelkaar komen als de banken FiNBOX mobiel bereikbaar maken.

Re: Sancties, indien prenotificatie niet versturen? 31 okt 2012 16:52 #10

FinBOX kan inderdaad worden gebruikt voor de pre-notificatie. Een nadeel is echter dat de incassant het gebruik van FinBOX niet kan opleggen. Je bent dus afhankelijk van de klant.

Re: Sancties, indien prenotificatie niet versturen? 06 juli 2013 20:25 #11

ik meen ooit op een van de vele bijeenkomsten op gevangen te hebben dat ook 'Finbox' een 'gedoogde' activiteit is en dus ook binnen een X aantal jaren vervangen zal moeten worden door iets anders.

Weet iemand hier meer van ??

Re: Sancties, indien prenotificatie niet versturen? 07 juli 2013 16:45 #12

Ben heel benieuwd naar je bron, want er is niets "gedoogds"aan FiNBOX. Het is een reguliere dienstverlening die op basis van contracten tussen banken en Billing Service Providers aan de respectievelijke klanten worden aangeboden. Nogmaals, benieuwd naar je bron.
Time to create page: 0.290 seconds