Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: ING importeren van SEPA XML

ING importeren van SEPA XML 23 aug 2013 11:19 #1

Beste leden,

Na wat proberen en testen is het nu toch ongeveer gelukt om het nieuwe SEPA verhaal werkend te krijgen.

Ik krijg nu alleen deze melding:

- Bestand bevat zakelijke Europese incasso's en Europese incasso's. U kunt maar 1 type per bestand importeren.

Het rare ervan is dat er maar 1 incasso afschrijving in staat van ong. 30 euro.

Hoop dat iemand mij uit de brand kan helpen.

Met vriendelijke groet,

TriGlobal
Attachments:
The administrator has disabled public write access.

ING importeren van SEPA XML 23 aug 2013 13:26 #2

Een niet-passende melding, lijkt mij.
Ik vermoed dat ING dit stuk nog niet op orde heeft, zie ook de thread "De datum waarop het bestand is aangemaakt.." in dit forum. Ook daar een pertinent foute melding.
Waarvan ING meldt dat het opgelost gaat worden. Daar zijn ze nu nog mee bezig (recent gerappelleerd: "u krijgt antwoord").

Dat roept de vraag op of hier deelnemers zijn die al wel succesvol (eenmalige) incasso's via het zakelijke kanaal van ING hebben ingediend.

Hoe moet ik betalen via sepa (ing) 25 aug 2013 12:20 #3

IK HEB EEN FACATUUR BINNEN GEKREGEN EN ER STAAT DAT IK MOET BETALEN VIA SEPA. HET PROBLEEM IS DAT IK NIET WEET HOE SEPA WERKT EN WAT ER MOET DOEN. iK MOET HET BEDRAG OVER MAKEN BINNEN 7 DAGEN EN IK WEET NOG STEEDS NIET HOE HET WERKT.

ALVAST BEDANKT

Hoe moet ik betalen via sepa (ing) 29 aug 2013 10:05 #4

Hoi Loeloe,

Ik denk dat jouw leverancier dat er standaard opzet. Geen stress hoor gewoon in je telebankieren bedrag overmaken en het IBAN nummer van jouw leverancier intypen.

als je een eigen softwarepakket gebruikt om betalingen te doen, dan mag ik hopen dat deze jou al benaderd hebben over SEPA of informatie hebben toegestuurd.

ps. Je kunt je leverancier ook bellen wat ze precies bedoelen? En op de oude manier overmaken zal ook nog wel lukken denk ik zo.
Time to create page: 0.395 seconds